środa, 16 maja 2012

STOSIK 1...

Wszyscy pokazują swoje stosiki, więc pokaże i ja :) Nie ma tu raczej nowości wydawniczych, ale i tak da mi on wiele radości :) 

1. "NOC WYROCZNI" Paul Auster - Od koleżanki, wcisnęła mi z założeniem, że nie dam rady wytrwać nawet do drugiego rozdziału, bo podobno książka to kompletny niewypał i niewielu szczęśliwców doczytało do końca... :) Hmm... no nie miałam wyboru! Będę chociaż próbować... :)

2. "SZEPTY ZMARŁYCH" Simon Beckett -  Z biblioteki. Jestem już w połowie książki i na pewno doczytam do końca, bo pan Beckett idealnie wpasował się w mój gust literacki :)

3. "WERONIKA POSTANAWIA UMRZEĆ" Paulo Coelho - Z biblioteki. Kiedyś przeczytałam kilka jego powieści i w końcu strasznie się na niego pogniewałam... Teraz postanowiłam dać mu jeszcze jedną szansę, ponieważ po obejrzeniu nieudanej ekranizacji byłam ciekawa książki.

4. "SŁYNNE PROCESY" Krystyna Kolińska - kupiona przeze mnie już jakiś czas temu i właśnie zamierzam przeczytać jeszcze raz ;)

5."PODPALACZKA" Stephen King - Z biblioteki. Ponieważ lubię Kinga! Zawsze chciałam przeczytać "Carrie', ale że jest poza moim zasięgiem i zaczynam juz tracić nadzieję, że kiedykolwiek ją dostanę, postanowiłam zadowolić się inną dziewczynką obdarzoną nadprzyrodzonymi zdolnościami :)

6. "SPRAWA HONORU. CÓRKA GENERAŁA" Nelson DeMille - pożyczona od koleżanki i wręcz nie mogę się doczekać kiedy nadejdzie jej kolej :) Bardzo podobał mi się film więc koniecznie muszę poznać książkę :)

7. "JEDNYM ZAKLĘCIAM" Lawrence Watt- Ewans - pożyczona, a raczej wciśnięta od koleżanki, która próbuje zarazić mnie miłością do fantasy... Wzięłam. Będę czytać, ponieważ sama ostatnio postanowiłam, że spróbuję przekonać się do tego gatunku. I będę potem z przyjemnością czytać o wróżkach, elfach i czarnoksiężniku w pelerynie niewidce, który to ujeżdża trzygłowego smoka w pogoni za jakimś zielonym trolem... :D

8. "WYZNANIA EGZORCYSTY" Gabriele Amorth - "pożyczajka" od Magdy z portalu lubimyczytać.pl :) Lubię takie klimaty. Oglądam wszelkie filmy o tej tematyce i czytam o tym książki, więc nie mogłam jej przepuścić :)

9. "BIAŁA MASAJKA" Corinne Hofmann - również "pożyczajka" od Magdy. Nadrabiam zaległości w lekturze o obcych kulturach :) Ponieważ, póki co, niewiele miałam z nimi do czynienia :) czas to zmienić :)

10. "DZIENNIK NIMFOMANKI" Valerie Tasso - i jeszcze jedna "pożyczajka" od Magdy :) Dużo słyszałam zarówno o książce jak i filmie, więc postanowiłam przeczytać i zobaczyć co się w niej kryje :)

11. "SMĘTARZ DLA ZWIERZAKÓW" Stephen King - pożyczona od koleżanki. Musiała za karę stać obok, a nie leżeć na stosiku, ponieważ została już bardzo mocno i intensywnie wyczytana :) Prawie każda kartka zaznała wolności :) A grzbiet skorzystał z okazji i zwiał... Tę książkę już czytałam jako nastolatka i właśnie postanowiłam do niej wrócić...

I tak dobrnęliśmy do końca przedstawiania mojego stosu :) Czy sięgnę po wszystkie książki w nim leżące - nie wiem... ponieważ jeśli nie mam ochoty czytać jakiejś książki, zwykle nie lubię się zmuszać... Liczę, że zdradzicie mi swoje odczucia na temat tych pozycji, bo pewnie większość z Was miała już okazję niektóre przeczytać :) A ja zasiadam do lektury i życzę wszystkim miłego wieczoru :)

23 komentarze:

  1. Bardzo interesujące zestawienie. Kilka książek z chęcią też bym przeczytała (np. Kinga). Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja akurat Kinga nie ale inne tak fajny stos .

      Usuń
  2. Smętarz dla zwierzaków już czytałam, bardzo mi się podobał, choć momentami przerażał. Mimo iż obiecywałam sobie że nie będę czytywała takich książek w nocy, to moja ciekawość przezwyciężyła i wyszło jak wyszło :)
    przez "Weronika postanawia umrzeć" nie przebrnęłam, doszłam mniej więcej do połowy i dalej nie potrafiłam tego przeczytać. Może kiedyś mi się uda.

    OdpowiedzUsuń
  3. Stosik rewelacja. Czytałam tylko "WEronikę..." czekam na opinię, o pozostałych:)

    OdpowiedzUsuń
  4. "I będę potem z przyjemnością czytać o wróżkach, elfach i czarnoksiężniku w pelerynie niewidce, który to ujeżdża trzygłowego smoka w pogoni za jakimś zielonym trolem..." - rozbawiłaś mnie do tego stopnia, że odechciało mi się spać, świetny tekst. Swoją drogą fajnie jest poczytać o nowościach, ale gdy na paru blogach ukazuje się recenzja tej samej książki to pojawia sie przesyt, dlatego lubię recenzje osób, które pożyczają, wypożyczają ksiązki w bibliotekach, można znaleźć perełki i osoby z podobnym gustem. Stosik super, czytałam tylko Weronikę, Masajkę i Nimfomankę, ale z tej ostatniej nie pamietam nic, więc czekam na słów kilka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny stos:) Miłego przebijania się przez kartki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa jak ocenisz książki Kinga. Fajnie, że spodobał Ci się Beckett, ja uwielbiam jego powieści :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Książki bardzo fajne. Czytałam Białą Masajkę i cała historia potrafi zrobić rażenie na czytelniku. Chętnie bym Ci podkradła Becketa... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kinga bym chętnie przeczytała. ,,Dziennik Nimfomanki" dla mnie bomba, z kolei ,,Biała Masajka" - porażka. Ale każdy ma inny gust, więc może Tobie się spodoba;-) Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Kinga :) "Smętarz" jest świetny, a "Podpalaczki" nie czytałam, więc jestem ciekawa, co powiesz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak to miło trafić na kogoś, kto też lubi Kinga;) "Podpalaczki" nie czytałam, będę czekać na recenzję;) "Smętarz dla zwierzaków" - czytałaś, więc wiesz;) Długo się pamięta takie historie... Reszty nie znam. "Noc wyroczni" widziałam chyba w empiku. Zacny stosik, teraz tylko czytać i pisać recenzje!;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę moje klimaty:) Nie mogę się doczekać recenzji zwłaszcza książki Kinga :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny stos :D
    "Jednym zaklęciem" dostałam jakiś czas temu od chrzestnego, ale jakoś nie mogę się do niej zebrać.. ;) Także czekam na Twoją opinię!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładnie, ładnie - Kinga czytasz, podoba mi się to! :D

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny stosik. Czytałam Weronika, postanawia umrzeć i Białą Masajkę

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie tylko Ty masz problem z tym moim adresem, nie przejmuj się tym zupełnie. Możesz dodać mnie do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dodałam okienko obserwatorów po prawej stronie bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zacny to stos, muszę przyznać ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja również uwielbiam Kinga, ale niestety na Podpalaczce" się zawiodłam

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny stosik ;) Życzę miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  20. rewelacyjny stos, życzę miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawy stosik :) Sama chciałabym przeczytać "Wyznania Nimfomanki". A co do Coelho przeczytałam jedna książkę jego autorstwa, mianowicie "Brida". Do dziś mam miłe wspomnienia po tej lekturze.

    Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest na wagę złota... :) Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...