wtorek, 11 czerwca 2013

Stosik... :) a co!

Niedawno usprawiedliwiałam się, że dużo się u mnie ostatnio dzieje - wyjazdy, wesela... i czasu brak na dokończenie zaczętych recenzji. Ostatnio jedną już ukończyłam i przedstawiłam... :) Nad resztą również pracuję - mam w robociźnie ... UWAGA ... 15 wersji roboczych! Kilka recenzji książek, kilka filmów, kilka kolejnych tematów do dyskusji... Więc jak widzicie, nie próżnuję :) I piszę kiedy mogę... Ale dziś coś, co tygryski lubią najbardziej! :) Stosik! Nie było go już dość długo... więc nadeszła pora pochwalić się nowymi nabytkami :) 



STOSIK RECENZENCKI...
1. "Jedyne dziecko" Jack Katchum - od wydawnictwa Papierowy Księżyc :)
2. " Siedem minut po północy" Patrick Ness - od wydawnictwa Papierowy Księżyc :) muszę przyznać już teraz - wydanie przepiękne!!!
3. "Wszystko jest możliwe" - od wydawnictwa Studio Astropsychologii :)
4. "Magia na co dzień" - j.w
5. "Uzdrawianie ciała za pomocą umysłu" - j.w
6. "Przeprogramuj swój umysł na miłość" - j.w
7. "Wielka księga komunikacji z duchami" - j.w
8. "Vademecum run" - j.w - recenzja już opublikowana :)


STOSIK PRAWY...
1. "Wielki marsz" Stephen King - z biblioteki... skończona już :) ufff... :P
2. "Krucyfiks" Chris Carter - z biblioteki... w tej chwili pochłaniam :) bomba jak na razie! :)
3. "Śmierć ma 143 cm wzrostu" Sebastian Fitzek - z biblioteki... już nie mogę się doczekać :) Pokochałam Fitzka!
4. "Atlas chmur" David Mitchell - zakup własny! ja, sklep i mój mąż... :P uwielbiam słabość mojgo męza do moich słabości... :P
5. " Trędowata" Helena Mniszkówna - dwa tomy. Zakup własny! znalazłam w bibliotece za 1 zł... ależ szalałam ze szczęścia! :)
6. "Dziennik Bridget Jones" - również w bibliotece za 1 zł ;) czytałam już, ale nie mogłam się powstrzymać!
7. "Niedobra miłość" - Również za 1 zł... :) chyba coś fajnego...
8. "Rzeki Czarnego Księżyca" - taaak... w bibliotece mimo, iż wyprzedają książki za 1 zł, kiedyś zbankrutuję... :P nie znam ani książki, ani autora, ale idealny stan i ładne wydanie, nie pozwoliło mi zostawić jej na pastwę losu :)

I co o tym myślicie? :) Czytaliście już coś? 
Jak Wasze wrażenia? Co szczególnie polecacie? :)

34 komentarze:

  1. Jak za złotówkę, to przecież grzechem byłoby nie wziąć!
    O Atlasie chmur marzę - ostatnio kumpela proponowała mi obejrzenie filmu, ale przecież przed książką nie wypada...

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś nie widzę nic, do czego by mnie bardzo mocno ciągnęło, ale czekam na recenzje, może się przekonam do czegoś?

    Zapraszam: in-corner-with-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Niedawno kupiłam Ketchumową "Dziewczynę z sąsiedztwa", więc i "Jedyne dziecko" bym przygarnęła :D a stosik z prawej - cudo! Chciałabym praktycznie wszystko :D
    Przyjemnego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  4. Grunt, że piszesz na bieżące wersje robocze, później to już z górki, ale faktycznie- 15 wersji roboczych to baardzo dużo.
    Zazdroszczę Atlasu chmur, ja również chętnie postawiłabym taki egzemplarz na półeczce, niestety męża brak :D

    OdpowiedzUsuń
  5. 15 wersji roboczych? Szok! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Atlas chmur musi być fajny:) Ale życzę , by każda była wspaniałym doświadczeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham mojego męża i jego słabość do moich słabości... :P - lol :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe stosy, najbardziej zazdroszcze tych ksiazek po 1 zl!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny stosik i ciekawe tytuły. Miłego czytania.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytałam niedawno "Siedem minut po północy" - fenomenalna opowieść. Za pięknym wydaniem kryje się naprawdę wyjątkowa treść, gorąco polecam!

    Co do zabiegania i mnóstwa spraw na głowie - ja znowu mam taki okres i znowu przez to... więcej czytam. Choć nie wiem, jak to się może dziać ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba nic nie czytałam, ale z Papierowego Księżyca bym ci z chęcią podkradła ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. "Siedem minut po północy" bym Ci chętnie zakosiła :P

    OdpowiedzUsuń
  13. cudne stosiki i promocje za 1 zł:) też takie chcę u siebie hehe a najbardziej jestem ciekawa "Śmierć ma 143 cm wzrostu".

    OdpowiedzUsuń
  14. Ketchuma bym przygarnęła- do tej pory nic jego nie czytałam, czas to zmienić. Zakupy biblioteczne bardzo ciekawe i żal byłoby nie skorzystać ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. zazdroszczę "7 minut po północy" i "Atlasu chmur"! moja mama twierdzi, że gdzieś w domu mamy "Dziennik Bridget Jones", ale pojęcia nie ma gdzie... w wakacje postaram się poszukac :>

    OdpowiedzUsuń
  16. sama poluję na Siedem minut po północy i Atlas chmur :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja również ostatnio zaopatrzyłam się w "Atlas chmur". Film bardzo mi sie podobał, myślę, że książka zrobi na mnie tak samo dobre wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. "Magia na co dzień" i "Wielka księga komunikacji z duchami" są naprawdę dobre.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem bardzo ciekawa Twojego zdania na temat "Wielkiego marszu". :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale miałaś szczęście z tym zakupem w bibliotece:) Taka okazja z tymi dwoma tomami "Trędowatej", tylko pozazdrościć:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nic z Twoich nabytków jeszcze nie czytałam, ale zainteresowały mnie pozycje nr 4 i 5 z prawego stosiku.

    OdpowiedzUsuń
  22. Super zdobycze za zeta ja czytałam "Trędowatą" a ostatnio film ogladałam ;) i "Dziennik Bridget Jones"
    :)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Kellerman pisze fajne kryminały, "Niedobrą miłość mam, jeszcze nie czytałam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawe zdobycze :) Czytałam "Siedem minut po północy" (cudowna i cudowne wydanie) oraz "Wielką księgę komunikacji z duchami". Chętnie podebrałabym "Atlas chmur" oraz "Jedyne dziecko"
    pozdrawiam
    Miłośniczka Książek

    OdpowiedzUsuń
  25. "Jedyne dziecko" dobra książka ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie czytałem żadnej z tych książek, ale niektóre z nich wydają się ciekawe :)

    Zapraszam do mnie: http://recenzje-daniela.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Duzo pozycji, milego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zazdroszczę "Atlasu chmur"!

    OdpowiedzUsuń
  29. Czekam na recenzję "Wielkiego marszu"

    OdpowiedzUsuń
  30. Włamię się do Twojego stosika i ukradnę Ci Atlas Chmur bo wszędzie go szukam i nigdzie znaleźć nie mogę, ale dziennik Bridget Jones czytałam i śmiałam się do łez. Zapraszam http://qltura.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Same cudności, przyjemnej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne zdobycze ;) Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  33. Widzę mnóstwo interesujących pozycji :D. A w szczególności "Siedem minut po północy" :P. Ja czytałem bez obrazków, więc wiem co to znaczy ból :D.

    Życzę samych przyjemnych chwil z książką i pozdrawiam :)!
    Melon

    OdpowiedzUsuń
  34. Z checia odkupie "Krucyfiksa" !

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest na wagę złota... :) Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...