poniedziałek, 26 maja 2014

"Odmładzanie organizmu" - Lumira

Gatunek: PORADNIK
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 216
Oprawa: miękka 
Wydawnictwo: Studio Astropsychologii
Dostępność: Talizman.pl

Siwy włos, zmarszczka na twarzy i mniej elastyczna skóra... każdy z nas z przerażeniem kiedyś dostrzeże je w lustrze. Starzejemy się z dnia na dzień, z godziny na godzinę i nie da się tego uniknąć. Taka jest kolej rzeczy. Nasze ciało się zmienia. Nasz wygląd również. Czas robi swoje. Męczysz się coraz szybciej, brak Ci tej ogromnej energii i entuzjazmu, który odczuwałaś jeszcze niedawno... I chodź współczesna medycyna tak pędzi do przodu, do tej pory naukowcom nie udało się wynaleźć eliksiru piękna, młodości i długowieczności. Zaryzykowałabym również stwierdzenie, że szkoda, że nikt nie wynalazł eliksiru nieśmiertelności... ale czy chcielibyście żyć wiecznie? Ja raczej nie...

I choć lekarze i naukowcy owych eliksirów młodości jeszcze nie wynaleźli, to jednak rosyjscy uzdrowiciele znają sposoby, aby odmłodzić nasz organizm i nasz wygląd. Brzmi ciekawie, prawda? Co zrobić, żeby nasz organizm mylnie określił swój wiek, stwierdził, że ma mniej lat niż w rzeczywistości i zachowywał się jak na młodszego przystało? Jak zatrzymać procesy starzenia? W jaki sposób sprawić, żeby wrócił do nas utracony wigor, blask i energia? Na wszystko jest sposób i zdradzi nam go rosyjska szamanka i uzdrowicielka, Lumira.

Pierwszą rzeczą, o której chciałabym wspomnieć, jest niezwykle piękne wydanie książki. Zawsze o tym wspominam i zawsze zachwalam piękną i estetyczną oprawę graficzną każdej książki, która wychodzi spod skrzydeł Studia Astropsychologii! Będę powtarzać to do znudzenia, ale miałam już w ręce wiele pozycji wydanych przez różne wydawnictwa. W jednych grafika i czcionka są bez zarzutu, ale papier gorszego gatunku, niż też spotykany w łazience. W innym papier dobry, czcionka idealna, ale korekta woła o pomstę do nieba... W jeszcze innym okładka piękna, papier dobry, ale czcionka tak malutka, że literki zlewają się podczas czytania, niczym wściekłe stado mrówek... Natomiast w książce wydanej przez to wydawnictwo, nigdy nie zobaczyłam żadnego błędu, żadnej literówki. Papier gatunkowo dobry, czcionka duża i wyraźna, a dodatkowo piękne zdobienia stron, błyszcząca okładka i estetyczna oprawa i grafika. Zdecydowanie każdy esteta i miłośnik piękna zakocha się w pozycjach tego wydawnictwa! 

Dodatkowo zawsze treść ukryta pod tą piękną oprawą interesująca i godna polecenia. Tak samo jest w tym przypadku, bo któż nie chciałby się dowiedzieć jak oszukać czas i odmłodzić swój organizm o kilka lat? Któż nie chciałby poznać sposobów rosyjskiej uzdrowicielki, na to jak bez użycia chemii odzyskać siłę i energię? Ja byłam bardzo ciekawa :) Znajdziemy w tej książce mnóstwo przydatnych rad, sposobów i prostych ćwiczeń, dzięki którym każdy z nas w niedługim czasie, będzie mógł poprawić stan swoich włosów, paznokci. Skóra i cera odzyskają dawny blask, a te nadprogramowe kilogramy, odejdą w zapomnienie. Poza tym nasza dusza poczuje się lepiej. Odzyskamy energię, entuzjazm i uśmiech. Istnieje tylko jedno małe niebezpieczeństwo... że znajomi zamiast o sposoby i rady, zaczerpnięte z tej książki, będą pytać o numer tego świetnego chirurga i salonu piękności, który nas odmienił :)

Ja jestem jeszcze piękna, młoda i czuję się świetnie... :) Mam zaledwie 28 lat i uśmiech nie schodzi z mojej twarzy. Więc na sobie niestety jeszcze nie mogę pokazać, czy podane w książce rady dają oczekiwane rezultaty. Polecam więc każdemu wypróbować je na własnej skórze. Ja na pewno też zastosuję wiele z nich, kiedy tylko poczuję taką potrzebę :) Najciekawsze rady mam pozaznaczane, na pewno mi nie umkną... 

Książkę otrzymałam dzięki uprzejmości wydawnictwa Studio Astropsychologii!
Serdecznie dziękuję! 

4 komentarze:

  1. Na razie nie potrzebuję tej książki, ale w przyszłości może sięgnę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również nie potrzebuję, ale wcale mi nie zależy na wyglądaniu jak Jennifer Lopez. Przynajmniej na razie :)
    http://art-forever-in-my-mind.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Na razie nie potrzebuję, ale może kiedyś w desperacji sięgnę :)
    Pozdrawiam!

    PS: To swoje zdjęcie masz na profilowym? Jeśli tak, to chcę Ci powiedzieć, że masz piękne włosy i zapytać, czy jesteś naturalnym rudzielcem? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) tak, to moje zdjęcie - ja we własnej osobie :) Włosy kiedyś były moją zmorą - kręcone, gęste i naturalnie rude... :) choć teraz już kolor poprawiam :)

      Usuń

Każdy komentarz jest na wagę złota... :) Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...