środa, 7 października 2015

Stosik wspaniałości :)


Witajcie!
Całkiem niedawno pokazywałam Wam moje plany czytelnicze w postaci stosu... Nie skończyłam jeszcze poprzedniego w całości, a już nazbierał się kolejny... Nie zostaje mi więc nic innego jak zaprezentować :) 
Tym razem od góry:


1. "Milczenie owiec" Thomas Harris - Kiermasz w bibliotece zawsze jest kuszący :) Można tam często znaleźć perełki za grosze :) "Milczenie owiec" właśnie z takiego kiermaszu pochodzi.
2. "Szkodliwe intencje" Robin Cook - kolejna pozycja z kiermaszu, mistrza thrillerów medycznych!
3. "Ktokolwiek widział..." Colin Dexter - z kiermaszu bibliotecznego. Autora nie znam, ale opis z okładki intryguje. Poluję teraz na takie ciekawe pozycje w małych wydaniach, ponieważ niebawem wyruszam daleko w świat i muszę się zaopatrzyć w kilka pozycji, które zajmą mało miejsca w walizce :) 
4. "Zatańcz z mordercą" Mary Higgins Clark - wypożyczona z biblioteki.
5. "Kaiken" Jean-Christophe Grange - wypożyczona z biblioteki
6. "Zagadki przeszłości" Kate Atkinson - kolejna pozycja z biblioteki. Nie wiem czy zdążę to wszystko przeczytać, ale nie porzucam nadziei :D
7. "Pan Przypadek i fioletowoskórzy" Jacek Getner - kolejne przygody genialnego rodowitego detektywa przybyły do mnie od autora :)
8. "Proces Diabła" Adrian Bednarek (!!!) - od pana Adriana do recenzji. Tej książki wyczekiwałam z utęsknieniem! Jeszcze zanim została wydana! :) Ponieważ "Pamiętnik Diabła", pierwsza część przygód Kuby powaliła mnie na kolana! Kto nie czytał, musi nadrobić :) 
9. "Zwilczona" Adrianna Trzepiota - szczotka od nowego na rynku Wydawnictwa Kobiecego do recenzji :) Książka już za mną, recenzja przedpremierowa już niebawem :) 
10. "Afgańska perła" Nadia Hashimi - do recenzji od Wydawnictwa Kobiecego. Jestem w trakcie czytania i powiem, że książka porywa! Warto wyczekiwać premiery 22 października!
11. "Zatrute ciasteczko" Alan Bradley - do recenzji od Wydawnictwa Vesper :) Zapowiada się interesująco :)


Tak prezentuje się mój najnowszy stos :) 
Znaleźliście coś dla siebie? 
Co już czytaliście?  Co polecacie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest na wagę złota... :) Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...