poniedziałek, 21 sierpnia 2017

Zakupy w księgarni Znak... czyli co będę czytać w najbliższym czasie?


W piętek przedstawiłam Wam moją opinię o zakupach w Księgarni internetowej Znak --> post tutaj, które zrealizowałam wspólnie z koleżankami. Dziś natomiast przedstawię Wam szybciutko pozycje, które do nas przyleciały i które w najbliższym czasie będę czytać... Jedną już nawet przeczytałam :) Przeczytania wszystkich pozostałych nie mogę się wprost doczekać!


Charlotte Link:
- Ostatni ślad

- Oszukana
- Wielbiciel
- Obserwator
- Dom sióstr
- Nieproszony gość
- Lisia dolina










Sebastian Fitzek:

- Przesyłka 
- Odcięci

Sharon Bolton:
- Blizna
- Stokrotka w kajdankach
- Sacrifice
- Karuzela samobójczyń
- Mroczne przypływy Tamizy
Camilla Läckberg:
- Syrenka
- Latarnik
- Fabrykantka aniołków
- Bliźnięta z lodu - S.K. Tremayne
- Bad mommy. Zła mama - Tarryn Fisher
- Lokatorka - J.P. Delaney
- Miasteczko kłamców - Megan Miranda
- Czarna Madonna - Remigiusz Mróz
- Zapisane w wodzie - Paula Hawkins
- Zimne ognie - Simon Beckett
- Niespokojni zmarli - Simon Beckett




Wszystkie z wyjątkiem jednej jeszcze przede mną :) 
Czytaliście już którąś z tych pozycji? 
Jestem bardzo ciekawa Waszych opinii. 
Które pozycje polecacie? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest na wagę złota... :) Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...