sobota, 19 sierpnia 2017

Księgarnia ZNAK - moja ocena realizacji zamówienia zagranicznego.


... to czysta przyjemność! Tylko spójrzcie! Stos 25 tytułów, które tylko czekają w kolejce by po nie sięgnąć i spędzić w ich towarzystwie deszczowe, jesienne wieczory, które już powoli nieubłaganie nadchodzą. Jak pewnie pamiętacie od jakiegoś czasu mieszkam w Nowym Jorku i choć mogę bez problemu znaleźć tu polską, stacjonarną księgarnię, w polskiej dzielnicy, to skorzystałam z oferty wysyłkowej Księgarni Znak. Dlaczego? Książki są drogie. Zarówno w Polsce, jak i w Stanach. Może nie jest tak bardzo odczuwalne dla kieszeni, ale porównując cenę jednej książki za 20-30$, z dużym zestawem w restauracji typu Burger King, który będzie kosztował około 6$... widać różnicę. Więc zakupy wcale nie są aż tak dobrym pomysłem. Biblioteka z polskimi książkami w Nowym Jorku jest, ale... jest chyba tylko jedna biblioteka oferująca książki w języku polskim w całym mieście, a żeby się do niej dostać musiałabym przejechać pół miasta i poświęcić na to pół dnia. A prywatne biblioteczki koleżanek to też nie studnie bez dna... 

Jakiś czas temu, jedna z moich koleżanek poleciła mi zakupy w księgarni internetowej. Dlaczego to dobry pomysł? Po przeliczeniu walut, za 30$ mogę już kupić 4 książki, a nie jedną! A jeśli jeszcze będzie to zamówienie zbiorowe, wspólnie z polskojęzycznymi koleżankami? Za kilka dolarów wszystkie mamy zapasy czytania na długi czas! Problemem więc zostaje już tylko wysyłka, z którą w większości księgarni już nie jest tak prosto. Oczywiście na terenie Polski zwykle za zakupy powyżej 100 czy 150zł wysyłka jest gratis. Jednak w przypadku wysyłki zagranicznej i to jeszcze poza Unię Europejską, zaczynają się schodki. Niektóre księgarnie naliczają nawet po dodatkowe 20zł za każdą sztukę w paczce! Zakupy takie tracą więc większy sens. Dlatego też wybrałam Księgarnię ZNAK. I to o ich ofercie i realizacji chciałam powiedzieć parę słów...

Księgarnia Znak, chyba jako jedyna na rynku, ma niezwykle atrakcyjną ofertę wysyłek zagranicznych. Poza kraje UE, kurierem, priorytetem, z dostawą pod same drzwi, nalicza stałą kwotę 100zł! Niezależnie od kwoty zamówienia! Tak więc za wysyłkę takiego wielkiego pudła, ważącego niemal 12 kg, z 25 książkami w środku i niemal 11 tysiącami stron do przeczytania, zapłaciłam równowartość 1 książki w księgarni w NY! Drugą sprawą, godną pochwały jest ekspresowa wysyłka. Już tego samego dnia po złożeniu zamówienia dostałam informację, że moja paczka została wysłana. Zagadką tylko było... ile faktycznie będę na nią czekać? Przyznam, że to najbardziej zajmowało mi myśli i najbardziej martwiło. 

Tymczasem dokładnie 14 dnia po zamówieniu (a 10 dniach roboczych) znalazłam paczkę pod moimi drzwiami! Uwierzcie mi, że jak na wysyłkę do Stanów Zjednoczonych było to tempo ekspresowe! Dla porównania dodam, że ostatnio znalazłam w mojej skrzynce przesyłkę nadaną w Warszawie w ...kwietniu, a niedługo potem nadaną w maju... Co najważniejsze cała paczka dotarła do mnie w nienaruszonym stanie, bardzo dobrze zabezpieczona. A jak wiemy z tym często jest problem nawet podczas wysyłek na terenie naszego kraju. Nie raz docierała do mnie paczka w opłakanym stanie, gdzie zawartość ledwo trzymała się w opakowaniu i cudem było dostarczenie jej odbiorcy w stanie kompletnym. Tym razem książki były bardzo ładnie ułożone w kartonie, pozostałe miejsce zabezpieczone zostało folią pęcherzykową, by nie przemieszczały się i nie uszkodziły w czasie transportu. Ponadto całość została szczelnie owinięta folią i oklejona firmową taśmą Księgarni Znak. Wysyłka była tak profesjonalna, że podejrzewam, że nawet gdyby wysłali mi za ocean zgrzewkę kurzych jaj, w jednym kartonie z cegłami, to dostałabym je wszystkie (nie tylko cegły :) w nienaruszonym stanie!

Ja skupiłam się głównie na ofercie z wysyłką zagraniczną, gdyż taka mnie najbardziej interesuje i z takiej korzystałam, ale oferta tej księgarni jest równie atrakcyjna w przypadku adresata na terenie naszego kraju. Do tego o wiele bogatsza. Masz do wyboru Pocztę Polską, Kuriera, odbiór w Kiosku Ruchu, Paczkomacie. Ponadto oferują dostawę kurierską nawet w soboty! Jeśli zamówienie złożysz w piątek do godziny 14, to w sobotę, następnego dnia do Twych drzwi zapuka przemiły pan z Twoim zamówieniem w dłoni! I ja jak najbardziej w to wierzę, gdyż na własne oczy przekonałam się, że ponad wszystko cenią sobie jakość usług i zadowolenie klienta! Dostarczyli mi paczkę do USA w dwa tygodnie.

Zajrzyjcie sami - www.znak.com.pl ! 
- Bogata oferta, atrakcyjne ceny i ekspresowa wysyłka! 
Pełen profesjonalizm! 
Polecam z czystym sumieniem!

Moje zakupy przedstawię już niebawem szczegółowo, w osobnym poście! :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest na wagę złota... :) Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...