sobota, 10 października 2015

"Niu Jork, Niu Jork" :) - wyjeżdżam...


Jest to krótki post informacyjny :)
Już niebawem wyjeżdżam do Nowego Jorku. Taaaaaak!!! Właśnie tam! Właśnie do tego Nowego Jorku!!! Jestem bardzo podekscytowana :) Cieszę się bardzo, choć i obaw mam sporo :) Normalna rzecz... Nie będzie mnie kilka miesięcy. Powrót planuję w połowie marca...

Oczywiście, w książki się zaopatrzę, rozważam też zabranie czytnika do ebooków, choć takiej formy baaardzo nie lubię... Jednak trzeba sobie jakoś radzić i wybrać mniejsze zło - dźwigać walizki, czy przekonać się do ebooków :) I tu prośba do Was - jeśli ktoś z Was ma pliki z jakimiś ciekawymi książkami i chciałby się ze mną podzielić... Będę bardzo wdzięczna :) Rozumiecie, nie chciałabym przed wyjazdem pozbywać się wszystkich oszczędności :) Będę więc wdzięczna za wszystkie ciekawe książki w takim wydaniu (choć najbardziej lubię thrillery, kryminały, grozę...). Jeśli ktoś chciałby się podzielić podaję mojego meila - renzub00@wp.pl

I co jeszcze? W związku z wyjazdem może będzie mnie tu trochę mniej... choć jeszcze nie wiem do końca jak będzie :) Może akurat czasu na bloga mi nie zabraknie? W końcu nie będę zwiedzać miasta 24/7! :) Jeśli znajdzie się tu post bez polskich znaków... proszę o wyrozumiałość :) Będę zaglądać i pisać najczęściej jak się da, byście o mnie nie zapomnieli :) a po powrocie na pewno możecie liczyć na post o tym pięknym mieście, jakim jest Nowy Jork! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest na wagę złota... :) Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...