piątek, 6 grudnia 2019

Odwiedziłam nawiedzony dom w Amityville...!

Dom przy 112 Ocean Avenue, Amityville

Amityville to nieduże miasteczko na południowym wybrzeżu Long Island w stanie Nowy Jork. Na pierwszy rzut oka, to miejsce naprawdę niczym się nie wyróżnia, ale to tu... przy Ocean Avenue 112, znajduje się dom, który przyciąga tłumy. Nie byłam jedną z tych natrętnych osób, pukających mieszkańcom do drzwi, z prośbą o oprowadzenie po posesji, ale mimo widniejącym zakazom, musiałam strzelić kilka fotek! ;)

Z pozoru, jest to dom jakich wiele na amerykańskich przedmieściach. A nawet, powiedziałabym, że dość luksusowy, duży i drogi. Według aktualnych cen nieruchomości w USA, przypuszczam, że wart jest co najmniej 1 milion $. Z pewnością, nie każdy przeciętny Amerykanin, mógłby sobie na niego pozwolić. Co w nim takiego szczególnego? Dlaczego przyciąga tłumy? To jest właśnie ten dom, który znamy z licznych produkcji filmowych... nawiedzony dom w Amityville!

czwartek, 21 listopada 2019

Dlaczego facet nie odejdzie od żony?

zakochana para nowożeńców siedzi nad brzegiem jeziora o zachodzie słońca

"Związek składa się z dwóch osób, 
ale niektóre kobiety nie potrafią liczyć..." 

... fajnie, że on umie ;) 

Znacie to powiedzonko? Ilekroć je widzę, zastanawiam się, dlaczego to zawsze kobietę wini się za to, że facet ma romans? Dlaczego to zawsze ona jest temu winna i zostaje zmieszana z błotem, za to, że rozbija rodzinę?! Czy ona siłą go do tego łóżka zaciągnęła?! A facet, to tylko facet, tak? Potrzebuje seksu, ma niespokojnego penisa i musi korzystać z każdej okazji? On nie myśli, tylko ulega pokusie? Szkoda, że często w ogóle zapomina wspomnieć o tym, że ...jest żonaty! Z resztą nieważne! Przecież to i tak jej wina, bo to ona kradnie cudzego męża!

Kochanki są wszędzie. Pewnie nawet jakąś znasz, nawet o tym nie wiedząc, bo nie śmiem podejrzewać, że widzisz ją np. codziennie w lustrze ;)  Są to singielki, mężatki, laski bardzo przebojowe i te trochę mniej, których nikt nie podejrzewałby o romans z żonatym facetem. Jedne, same traktują ten romans niezobowiązująco i tylko chcą się zabawić, a drugie wpadły jak śliwka w gówno, bo się zakochały..

czwartek, 14 listopada 2019

Czy wiesz, że zespół Aqua wylądował w sądzie, z pozwu firmy Mattel?!


Ich droga do sukcesu, była długa, kręta i bardzo wyboista... Pierwszy singiel okazał się totalną katastrofą, a kiedy już wydali hit i zdobyli sławę, firma Mattel, produkująca najpopularniejsze lalki na świecie, złożyła pozew sądowy, przeciwko muzykom i wytwórni Universal Music Denmark! To się nazywa pech...

poniedziałek, 11 listopada 2019

Jak najlepiej wykorzystać przestrzeń w mieszkaniu?


Ostatnio, podczas jesienno-zimowych porządków, robiąc wymianę garderoby letniej na zimową, zastanawiałam się, w którą stronę poszerzyć moje niewielkie mieszkanie?! Układałam już w głowie listę zakupów z marketu budowlanego. Kombinowałam cegły, zaprawę... i już prawie kazałam mówić do siebie Bob Budowniczy! Nasunęło się tylko pytanie - czy sąsiedzi z boku, mieliby coś przeciwko, gdybym przebiła się przez ścianę i zrobiła im wjazd na jeden z pokoi?! Po co im tyle!? A może lepiej kierować się w górę, skoro mieszkam na ostatnim piętrze? W końcu zawsze marzyłam o mieszkaniu dwupoziomowym... ! Ostatecznie z pomysłu zrezygnowałam... nie miałam cegieł ;)

Szafa mi się nie domyka! Nie mam się w co ubrać i nie mam gdzie powiesić! A mój facet zadowolił się jedną półką w szafce, gdzieś między ręcznikami a pościelą i nie narzeka! :D Ale jakże pięknie byłoby mieć osobną garderobę i nie musieć dwa razy do roku, przewracać do góry nogami całej chaty, tylko mieć wielką, przestrzeń, wielką szafę - całoroczną... Rozmarzyłam się, a chwilę później skarciłam w duchu: "Kobieto! Nie marudź! Wcale nie masz tak źle! 50 m² na dwoje dorosłych i dwoje dzieci?! Inni mieszczą się we czwórkę na 25 m²!" Faktycznie! Tylko jak?!

sobota, 9 listopada 2019

Czy wiedziałeś, że członkowie zespołu SNAP! nieustannie darli ze sobą koty…? ;)

snap eurodance muzyka lata 90 skandale koncert the rewind tour

Kiedy wydali swój pierwszy hit, wylądowali na sali sądowej, z pozwu amerykańskiego rapera. Inny utwór, przepadł na antenie radiowej, zagłuszony przez gwiazdkowe hity, typu "Last Christmas"... A jeszcze inny, zmusił głównego wokalistę do odejścia z zespołu! Członkowie nieustannie darli ze sobą koty…
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...