czwartek, 19 marca 2020

Jak urządzić Home Office? - Stwórz przytulny kącik do pracy w domu!

jak dobrać oświetlenie do pracy, jak urządzić kącik do pracy w domu 

Właśnie spełniają się marzenia wielu osób! Jeszcze niedawno słuchałam uszczypliwości, że "Praca w domu, to nie praca! Każdy by tak chciał siedzieć w domu i nic nie robić", a teraz coraz częściej słyszę: "Jestem na home office od kilku dni i prawie nic nie zrobiłam! Ciągle mnie ktoś rozprasza, coś do mnie mówi i coś ode mnie chce! Nie mogę tak pracować!". Cóż... no przecież każdy by tak chciał! ;) 

Zdarzają się też pytania o mój kącik do pracy. Jak go urządzić? Gdzie go urządzić? Jak wyposażyć, żeby spełniał swoją funkcję? Dużo osób przygotowuje się do tego na poważnie, ponieważ wszystko wskazuje na to, że zostaną w domu na dłużej. Jednak nie każdy ma duży dom i nie każdy, może przeznaczyć na home office osobny pokój. Ja też mam tylko kącik... i muszę sobie jakoś radzić. Masz małe mieszkanko? Umebluj je tak, aby wygospodarować przytulny kącik, gdzie będzie Ci się dobrze pracowało...


Kącik do pracy urządź po swojemu!


Miejsce pracy wpływa na Twoją efektywność i samopoczucie. Musi więc być wygodne i przytulne. Moja rada – urządź je po swojemu! Tak, jak tylko chcesz! W końcu masz taką możliwość! Wyłącznie od Ciebie zależy, jak będzie wyglądał Twój Home Office! W biurze masz niewielkie pole do popisu, bo o całym wystroju i wyposażeniu decyduje szef... Przestrzeń aranżuje według własnego gustu i własnych upodobań, a Ty musisz się dostosować. Niektórzy nie mogą na biurku postawić nawet ramki ze zdjęciem! Teraz możesz wszystko! Możesz ustawić nawet 10 ramek, 3 obrazy, 8 wazonów i... nic nikomu do tego!


Dbaj o swoją wygodę i samopoczucie!


Dbaj o swoje samopoczucie... więc nie zapomnij też o wygodach! Pamiętaj o swoich stopach! W domu pracujesz bez butów. To oczywiście super, bo tak jest najwygodniej, ale ja na przykład nie mogę pracować kiedy jest mi zimno w stopy ;) Polecam zadbać o przyjemny dywanik, który umili czas pracy Twoim stopom! → → → dywany sklep internetowy – dokładnie tym powinnaś się zainteresować ;) To sklep "Eureka", gdzie znajdziesz stylowe dywany w dobrych cenach! Mają bardzo bogaty asortyment, modele w wielu różnych stylach – młodzieżowe, płasko tkane płótna sznurkowe, a także utrzymane w nowoczesnym i klasycznym tonie. Na pewno znajdziesz tam coś dla siebie. Lubisz dywany z długim włosiem? Proste i eleganckie? Jedwabiście miękkie i przyjemne w dotyku? Ja też ;) Twoje stopy będą Ci wdzięczne ;)


Wybierz odpowiednie miejsce


Wybór miejsca wcale nie jest prosty! Dbaj przede wszystkim o swoją wygodę i samopoczucie! Jeżeli czujesz, że coś jest nie tak i coś Ci nie pasuje, to przestaw lub zmień! Kombinuj, próbuj i znajdź miejsce, gdzie czujesz się najlepiej! Ja swoje biurko przestawiałam już kilka razy! W końcu znalazłam najlepsze miejsce, które mi odpowiada i gdzie najlepiej mi się pracuje! Na tydzień wystarczy Ci po prostu pusta przestrzeń... ale na dłużej, musisz wybrać odpowiednie miejsce. Biurko ustaw tam, gdzie jest dostęp do światła słonecznego... ale tak, aby światło nie odbijało się w monitorze, bo to utrudni Ci pracę. 


Zadbaj o wyposażenie home office! 


Biurko i krzesło też muszą być odpowiednio dobrane. Idealne biurko, powinno mieć około 80-90 cm szerokości i 120-160 cm długości, ale według mnie najważniejsza jest po prostu wygoda. Moje biurko jest maluśkie, ma 60 x 60, ale przy takim, pracuje mi się najlepiej. W zupełności mi ono wystarcza. Krzesło powinno posiadać podpórki pod łokcie, mieć regulację wysokości, oparcia i musi być po prostu wygodne. Nogi powinny opierać się na ziemi, stopy leżeć na podłodze... ale ja czasami wywijam się w precla ;) 

Ja mam małe biurko, więc nawet nie mogę go zagracić ;) Gdybym miała na nim zbyt dużo rzeczy, zajmowałabym się chyba wszystkim, tylko nie tym co trzeba ;) No ale, co kto lubi... Na biurku na pewno musi znajdować się lampka i rzeczy niezbędne do pracy – pojemnik na długopisy, laptop, kalendarz. Warto też obok biurka dodać regalik na dokumenty, segregatory i całą resztę przyborów.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest na wagę złota... :) Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...