poniedziałek, 29 października 2012

PODSUMOWANIE PAŹDZIERNIKA...

Nadeszła chwila na podsumowanie miesiąca.. :) Oj boję się... podupadłam ostatnio nieco  w statystykach - czasu mało, oj mało... 
Praca zawodowa, dzieci, dom, mąż i przyjaciele... I książki... jak to wszystko pogodzić, kiedy doba ma tylko 24 godziny?! :(  

Po intensywnym dniu zasypiam  zanim zdążę dobrze przyłożyć głowę do poduszki... :( I miałam troszkę zmartwień, a na problemy zawsze reaguję rozkojarzeniem i brakiem weny do czytania... Gdyż ani trochę nie mogę się skupić na tym co czytam...


Nie jestem zadowolona z tego wyniku, ale mam cichą nadzieję, że poprawię się zimową porą, kiedy najlepszym zajęciem będzie schowanie nosa pod kocykiem z dobrą książką i gorącą herbatką w dłoni... :)


LICZBA KSIĄŻEK PRZECZYTANYCH W PAŹDZIERNIKU - 5...
LICZBA KSIĄŻEK ZRECENZOWANYCH - 5...

1. "DAJCIE MI JEDNEGO Z WAS" Jacek Getner -          164 strony RECENZJA
2. "ZDRADA" Karen Alvtegen -                                            224 strony RECENZJA
3. "SILNA I KOBIECA" R.J. Groover -                               264 strony RECENZJA
4. "SIOSTRZYCA" John Harding -                                        288 strony RECENZJA
5. "RÓŻA I WIEPRZ" Anne Provoost -                                132 strony RECENZJA


CO RAZEM DAJE (TYLKO) 1072 STRON...
średnio około 36 stron dziennie... 

Mój blog przekroczył w tym miesiącu magiczną liczbę 20.000 wyświetleń! :)
Oraz magiczną liczbę 200 obserwatorów! :)

SERDECZNIE WAM WSZYSTKIM DZIĘKUJĘ! :)
DZIĘKUJĘ ŻE JESTEŚCIE...

31 komentarzy:

  1. Całkiem niezłe wyniki czytelnicze i świetne statystyki. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyniki i tak dobre, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spokojnie, nie czytasz dla nas tylko dla siebie.
    Jasne, że chciałoby się czytać więcej, niestety czas nie jest z gumy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie najgorzej jest zadowolić samą siebie :) Nie wiem ile musiałabym przeczytać, żebym była w pełni z siebie zadowolona :) ciągle wydaje się mało i chciałoby się więcej i więcej... :)

      Usuń
  4. I tak fajny wynik, gratuluję statystyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. 5 książek w ciągu miesiąca to mało? Żeby każdy Polak tyle czytał.. albo chociaż jedną :) my mamy swoje małe sukcesy, którymi trzeba sie cieszyć! Gratuluję :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz rację Kochana! :) Jak przypomnę sobie słowa znajomej, która ostatnio przyznała, że przeczytała właśnie drugą książkę w tym ROKU (!) to jestem z siebie dumna! :)

      Usuń
  6. wynik na moje oko świetny, zwłaszcza, że w natłoku codziennych zajęć naprawdę ciężko czasem znaleźć wolną chwilę :) sama na nadmiar wolnego czasu nie mogę narzekać i ostatnio na czytanie mam czas tylko tuż przed zaśnięciem i łapię się na tym, że rano już nie pamiętam co czytałam :) ehh szkoda,że doba ma tylko 24 godziny

    OdpowiedzUsuń
  7. Każdy ma słabszy okres. Wiadomo są też inne obowiązki, ale głowa do góry, liczy się przyjemność ,a nie akord. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne statystyki. Ja też marudzę, że coraz mniej czasu jest na czytanie, ale w końcu (o dziwo) nie samymi książkami człowiek żyje. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Serdeczne gratulacje :)
    Naprawdę świetnie się to prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  10. Tez tak miewam, wiec rozumiem o czym piszesz:)
    Nie przejmuj sie, jeszcze beda lepsze miesiace, a liczba przeczytanych ksiazek wcale nie jest taka zla, jak na trudny miesiac:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moim zdaniem wynik świetny, nie liczy się przecież ilość. Każdy czyta w swoim tempie. Kiedyś wydawało mi się, że czytam nawet szybko, teraz w porównaniu z mężem widzę, że tak nie jest. I nie znaczy to wcale, że ktoś, kto czyta szybciej robi to byle jak, żeby nie było. Każdy czyta po swojemu. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Będzie lepiej. Niestety nie można żyć samym czytaniem :(

    Zazdroszczę Siostrzycy

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięć książek, nie jest źle :) następne miesiące będą lepsze - trzymaj się. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje. Świetne wyniki, a życzę Ci żeby były w przyszłym miesiącu jeszcze lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też czasami narzekam, że brakuje czasu na czytanie :) Statystyka robi wrażenie i życzę aby w przyszłym miesiącu było jeszcze lepiej :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz sporo na głowie, więc nie ma co sobie wyrzucać, że nie przeczytałaś więcej książek. Pociesz się, że wielu ludzi w ogóle nie czyta... Czego nie potrafię sobie osobiście wyobrazić :/
    Nic. Życzę Ci owocnego pod względem czytelniczym listopada :)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie jest źle, we wrześniu przeczytałam chyba 2 książki, a w tym miesiącu 4 ;P

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie jest źle! Każdemu zdarzają się gorsze miesiące, nie jesteśmy przecież maszyną do czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. A pazdziernik jeszcze sie nie skonczyl ;) Gratuluje i zycze dalszych sukcesow :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Jest dobrze:) Podejrzewam, że też tyle książek przeczytałam:p

    OdpowiedzUsuń
  21. Super zestawienie, a z książek, które przeczytałaś, na bank zapoznam się z Siostrzycą :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję serdecznie, ja też ostatnio czasu nie mam :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Nieważna ilość, a jakość :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Oj tam, oj tam. Nie statystyki są w czytaniu najważniejsze. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Przecież to całkiem zacny wynik. A przynajmniej ja tak twierdzę, bo mam tyle samo książek:)

    OdpowiedzUsuń
  26. 5 książek to bardzo dobry wynik, u mnie niestety tylko 2 ;(

    OdpowiedzUsuń
  27. Ruda no co Ty, mając tyle obowiązków w ciągu dnia to przecież i tak dobry wynik ;)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest na wagę złota... :) Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...