środa, 7 lutego 2018

Perfumy Light Blue - Dolce & Gabbana


Dolce & Gabbana, znana włoska marka, która oprócz odzieży, torebek, butów czy okularów przeciwsłonecznych uwzględnia w ofercie również jeden z najważniejszych dodatków, będący dopełnieniem kobiecego ubioru, czyli perfum. Perfumy tej marki nie pozostają na drugim planie. Nie boją się prowokować i pozostawać w centrum uwagi. Mogą Cię zauroczyć już przy pierwszym kontakcie lub będą walczyć o Twoją przychylność, ale nigdy nie będą sprawiać wrażenia mdłych lub nijakich.Perfumy Light Blue - Dolce & Gabbana.

Utalentowani projektanci Domenico Dolce i Stefano Gabbana stworzyli markę nazwaną od ich nazwisk i wprowadzili na rynek jedną z najbardziej charakterystycznych kolekcji mody, charakteryzującą się nadzwyczajnym stylem i nieodpartą elegancją. Dolce & Gabbana oznacza autentyczny i oryginalny luksus. Silna tożsamość marki umacniała się i nabierała finezji i wyrafinowania przez całe dziesięciolecia, począwszy od jej powstania w 1985 r. Niezwykła kreatywność założycieli znalazła odbicie w charakterze i całej strategii marki, przyczyniając się do osiągnięcia dzisiejszej pozycji. Firma Dolce & Gabbana działa w 40 krajach i jest obecna w setkach salonów z modą i luksusowymi dodatkami na całym świecie. Siedziba znajduje się w Mediolanie, natomiast oddziały m.in. w Nowym Jorku, Tokio i Hongkongu. Klientami marki są największe sławy światowego show-biznesu oraz gwiazdy sportu, np. Angelina Jolie czy Lionel Messi. Perfumy Dolce & Gabbana projektuje się na podobnych zasadach jak odzież i dodatki. Podstawę stanowi klasyczny styl z odrobiną najnowszych trendów. 

Kiedyś, dawno temu, kiedy byłam jeszcze na etapie poszukiwań, bardzo chciałam znaleźć w końcu zapach, który zostanie ze mną na dłużej. Zapach, do którego będę nieustannie wracać i który stanie się moim znakiem rozpoznawczym i kojarzonym przez znajomych właśnie ze mną. Długo nie mogłam sobie takiego zapachu znaleźć. Nawet jeśli początkowo jakieś perfumy mi się podobały, po jakimś czasie zaczynały mnie drażnić. Były za słodkie, za mocne, za ciężkie a od niektórych nawet zaczynała mnie po chwili boleć głowa. I w ten sposób posiadałam kilkanaście flakonów zużytych do połowy, którymi w końcu dzieliłam się z rodziną, czy przyjaciółkami, lub po prostu wyrzucałam.

Na perfumy Dolce&Gabbana Light Blue trafiłam całkiem przypadkiem, kiedy pewnego razu podczas zakupów internetowych, przypadkiem znalazły się w mojej paczce zamiast innego produktu. Zwykła pomyłka. Najpierw chciałam zareklamować, ale w końcu zatrzymałam i ..to był strzał w dziesiątkę! Zakochałam się w tych perfumach i ten zapach towarzyszy mi już od kilku ładnych lat. Co mogę o nim powiedzieć? Przede wszystkim, że to właśnie zapach lata. Jeśli chcecie się dowiedzieć jak pachnie lato i wakacje, to sprawdźcie zapach Light Blue! To delikatny, świeży, cytrusowy zapach, który przywołuje wspomnienie słonecznego dnia, wakacji i zwiewnej sukienki.

Nie jest zbyt intensywny i niestety nie jest też zbyt trwały, szybciutko się ulatnia ze skóry i nad tym najbardziej ubolewam. To jest jego największy minus, jednak taki już jest urok zapachów świeżych i cytrusowych. Poza tym zdaję sobie sprawę, że na każdej skórze będzie zachowywał się inaczej i to co ze mnie ucieka w godzinę, na kimś innym może utrzymać się cały dzień. Warto spróbować na sobie. W każdym razie ja by nieco wzmocnić ich trwałość aplikuję je na kilka punktów na ciele oraz na ubraniu. Wtedy zapach nie unosi się za mną chmurką, lecz jest wyczuwalny przez osoby, które znajdą się w bliskiej odległości ode mnie. I choć na początku uznawałam to za wadę, zmieniłam zdanie kiedy kilka razy w pracy usłyszałam komplement, że na szczęście nie wylewam na siebie pół butelki perfum, a używam ich z umiarem, gdyż czuć je ode mnie delikatnie i dzięki temu można by ze mną przebywać nawet w małym zamkniętym pomieszczeniu bez wentylacji ;) co byłoby niemożliwe z innymi paniami...

Jedno jest pewne, ten zapach dzięki temu, że nie jest zbyt intensywny nie powinien przeszkadzać osobom znajdującym się w Twoim otoczeniu. Nikogo nie rozboli głowa od samej Twojej obecności ;) Light Blue jest lekkim zapachem idealnym na co dzień. Doskonały do pracy, do szkoły, na spacer... Ten urzekający zapach umieszczony jest w prostym, eleganckim flakonie, który kojarzy się właśnie z klasą i luksusem. Ponadto opakowanie... zamszowe, pluszowe, przemiłe w dotyku. Dolce&Gabbana zadbali o najmniejsze szczegóły... szkoda jednak, że trochę mniej skupili się na trwałości zapachu.  Jednak ja jestem w nim absolutnie zakochana, mimo jego wad. Wracam do niego od lat i zdecydowanie nadal wracać będę... 


Nuta Głowy
cytryna, japoński kwiat wiśni
Nuta Serca
róża, jaśmin, bambus
Nuta Podstawy
piżmo, ambra, cedr




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest na wagę złota... :) Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...