piątek, 9 marca 2018

"Bullet Book. Bądź pięknie zorganizowana" oraz "Twój rok z Bullet Bookiem" - dwie propozycje Wydawnictwa Insignis.



Bullet Book przeżywa właśnie swój rozkwit. Od momentu kiedy stało się głośno o tym sposobie planowania czasu, tworzenie własnych plenerów tego typu stało się bardzo popularne! Dlaczego? Gdyż w końcu możesz mieć kalendarz idealnie dopasowany do Ciebie i Twoich potrzeb! Ile razy szukałaś kalendarza, ale żaden nie spełniał do końca Twoich oczekiwań? Ja zawsze miałam z tym problem.. Ten który miał wystarczająco miejsca na planowanie dnia, miał za mało miejsca na inne notatki, ten który miał miejsce na notatki, plener miał w tak opłakanym stanie, że nawet gospodyni domowa nie zmieściłaby z zaplanowaniem swoich codziennych prac domowych. To sprawiało, że poszukiwanie kalendarza na każdy kolejny rok, stawało się dla mnie utrapieniem. Próbowałam więc wziąć ten, który był bliższy moim potrzebom, ale i tak w końcu nie zdawało to egzaminu, gdyż nigdy nie mogłam mieć wszystkiego co chciałam w jednym miejscu. Potrzebowałam i kalendarza i notesu... I to było dla mnie bez sensu.

Kiedy pierwszy raz usłyszałam o Bullet Booku (lub Bullet Journalu, to jego inna nazwa) stwierdziłam, że to jest właśnie to czego szukałam! Aż szkoda, że sama wcześniej na to nie wpadłam - skoro nie mogę znaleźć kalendarza idealnego, dlaczego nie zrobię go sobie sama!? I tu z pomocą przychodzi nam wydawnictwo Insignis. Przedstawia nam dwie propozycje, z którymi stworzymy swój plener idealny.

"BULLET BOOK. 
BĄDŹ PIĘKNIE ZORGANIZOWANA"


"BULLET BOOK. BĄDŹ PIĘKNIE ZORGANIZOWANA"
- David Sinden -
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 360
Oprawa: miękka
WYDAWNICTWO: INSIGNIS

Pierwszą propozycją, którą chciałabym wam przedstawić jest "Bullet Book. Bądź pięknie zorganizowana", którego autorem jest David Sinden. Jest to gotowy zeszyt Bullet Book, który zaprojektowany został w taki sposób, by pomóc ci zaplanować czas, skupiając się na codziennych obowiązkach, ale również by pomóc ci osiągnąć to czego pragniesz, to o czym marzysz i pokierować cię w odpowiednią stronę, by te marzenia spełnić. Przepełniony jest pozytywnymi sentencjami i poradami jak uwierzyć w siebie, jak wytrwale dążyć do wyznaczonego celu. Prócz stron do zaplanowania codziennych czynności, zanotowania najważniejszych dla ciebie dat, znajduje się w nim dużo miejsca na notatki dotyczące właśnie twoich celów i wyzwań jakie stawiasz przed sobą! Dzięki temu to pozycja idealna dla osób, które stawiają na rozwój osobisty, prawo przyciągania i pozytywne myślenie.

Ta pozycja będzie twoim notesem, kalendarzem, dziennikiem i organizerem w jednym. Będzie ci towarzyszyć w twoim codziennym życiu. Dzięki temu, że część z kalendarzem, choć przygotowana na 12 miesięcy, nie jest w żaden sposób wypełniona, dziennik możesz zacząć prowadzić w dowolnym czasie. Bez znaczenia czy zaczniesz od początku roku, połowy czy jego końca. Twój rok z Bullet Bookiem może się zacząć w dowolnym momencie. Ja jestem tym notesem zachwycona. Przede wszystkim urzekła mnie jego szata graficzna. Jestem osobą, która przywiązuje dużą uwagę do estetyki wykonania. Lubię otaczać się rzeczami pięknymi, eleganckimi i ten zeszyt bardzo wpasował się w mój gust. Biała elegancka okładka z błyszczącymi złotymi ozdobnikami oraz napisem, to jest coś, co przykuwa uwagę. 














"TWÓJ ROK Z BULLET BOOKIEM"



"TWÓJ ROK Z BULLET BOOKIEM"
- Zennor Compton -
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 360
Oprawa: miękka
WYDAWNICTWO: INSIGNIS

Drugą propozycją jest praktyczny przewodnik "Twój rok z bullet bookiem", który pokaże jak krok po kroku zacząć przygodę ze swoim własnym notesem. W internecie znajdziecie mnóstwo wskazówek i podpowiedzi jak stworzyć swój osobisty kalendarz. Znajdziecie również mnóstwo zdjęć i pomysłów. Jednak moim zdaniem pozycja "Twój rok z Bullet Bookiem" to bardzo przydatna rzecz, którą warto mieć rozpoczynając prowadzenie swojego kalendarza. Głównie dlatego, że dzięki temu przewodnikowi macie wszystko zebrane w jednym miejscu. Są tu pomysły na własne kolekcje, na grafiki, rysunki i ogólnie sposób w jaki można prowadzić swój własny kalendarz, tak żeby jak najbardziej pasował do naszych potrzeb. Moim zdaniem każdy, kto myśli o prowadzeniu Bullet Booka znajdzie tu wskazówki odpowiednie dla siebie. Bez znaczenia czy jesteś typem perfekcjonistki i w Twoim zeszycie wszystko musi być pod linijkę, czy też nie zależy Ci na doskonałym wyglądzie notesu.

Ja jestem zdecydowanie typem perfekcjonistki i dużą uwagę przykładam do wyglądu moich rzeczy. Mój notes musi być i praktyczny i ładny, więc bardzo przydatne okazały się dla mnie rozdziały, w których autor umieścił propozycje ciekawych, a jednocześnie prostych grafik i rysunków, które można wykorzystać w swoim organizerze. Interesujące również były dla mnie pomysły i propozycje różnych kolumn i tzw kolekcji, które warto w swoim kalendarzu umieścić. Koło urodzin znajomych, listy prezentów, diagramy nastroju, licznik kofeiny w diecie, przeczytane książki, obejrzane filmy... i wiele, wiele innych! Jak już mówiłam każdy znajdzie tu coś dla siebie. Każdy wykorzysta zapewne niejedną wskazówkę i propozycję autora, jak stworzyć swój organizer idealny. Dlatego też gorąco polecam zapoznać się z tą propozycją każdemu kto planuje, bądź już rozpoczął przygodę z własnym kalendarzem.





Z powyższymi pozycjami zapoznałam się dzięki uprzejmości Wydawnictwa INSIGNIS.
Serdecznie dziękuję!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest na wagę złota... :) Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...