poniedziałek, 11 listopada 2019

Jak najlepiej wykorzystać przestrzeń w mieszkaniu?


Ostatnio, podczas jesienno-zimowych porządków, robiąc wymianę garderoby letniej na zimową, zastanawiałam się, w którą stronę poszerzyć moje niewielkie mieszkanie?! Układałam już w głowie listę zakupów z marketu budowlanego. Kombinowałam cegły, zaprawę... i już prawie kazałam mówić do siebie Bob Budowniczy! Nasunęło się tylko pytanie - czy sąsiedzi z boku, mieliby coś przeciwko, gdybym przebiła się przez ścianę i zrobiła im wjazd na jeden z pokoi?! Po co im tyle!? A może lepiej kierować się w górę, skoro mieszkam na ostatnim piętrze? W końcu zawsze marzyłam o mieszkaniu dwupoziomowym... ! Ostatecznie z pomysłu zrezygnowałam... nie miałam cegieł ;)

Szafa mi się nie domyka! Nie mam się w co ubrać i nie mam gdzie powiesić! A mój facet zadowolił się jedną półką w szafce, gdzieś między ręcznikami a pościelą i nie narzeka! :D Ale jakże pięknie byłoby mieć osobną garderobę i nie musieć dwa razy do roku, przewracać do góry nogami całej chaty, tylko mieć wielką, przestrzeń, wielką szafę - całoroczną... Rozmarzyłam się, a chwilę później skarciłam w duchu: "Kobieto! Nie marudź! Wcale nie masz tak źle! 50 m² na dwoje dorosłych i dwoje dzieci?! Inni mieszczą się we czwórkę na 25 m²!" Faktycznie! Tylko jak?!



Jak mądrze wykorzystać przestrzeń w  mieszkaniu?

...a jeśli jeszcze pracują w domu, tak jak ja? Jak zorganizować sobie kącik do pracy? Gdzie mieszczą wszystkie rzeczy?! Jak organizują tak małą przestrzeń, żeby zmieścić jeszcze biurko do pracy? Jasne, można wynająć ludzi, którzy zajmą się tym profesjonalnie - architektów wnętrz, którzy kilka ścian zburzą, kilka postawią, trochę przemeblują, poprzestawiają i nagle okaże się, że 20 m² to wystarczająco dużo, żeby wybudować stadion olimpijski, razem z basenem i jeszcze się zgubić... :D ale to kosztuje i to niemało, a cała tajemnica tkwi w tym, by dobrze zagospodarować przestrzeń... 

Odwiedzając rodzinę, przyjaciół i znajomych zauważyłam, że to czy mieszkanie jest przestronne czy zagracone, zależy od mądrego wykorzystania całej przestrzenni! Czasem maleńka kawalerka, może wydawać się bardziej przestronna, od salonu w wielkim domu jednorodzinnym! Mam kilkoro znajomych, którzy mają dokładnie takie mieszkanie, jak moje. Ten sam metraż, ten sam rozkład pomieszczeń... Oczywiście, w takiej sytuacji, nie można oprzeć się porównaniu mieszkania znajomych, ze swoim własnym. Czy wiecie, jak bardzo te "identyczne" mieszkania mogą się od siebie różnić?! Salon, choć całkiem spory, u jednych znajomych, sprawiał wrażenie o połowę mniejszego, niż był w rzeczywistości. Trzeba było się przeciskać, między fotelami, kanapą i stołem, żeby wyjść na balkon... Poza tym sam wystrój był ciężki, ciemny i po prostu przytłaczał! Mieszkanie wydawało się być o połowę mniejsze, niż moje, mimo tego samego metrażu!

Inni znajomi mają natomiast, tak urządzone mieszkanie, że nie mogłam uwierzyć, że to takie samo jak moje! Ich jest jasne, przestronne, nowoczesne i takie ...duże! W salonie można się ganiać i jeździć na rowerze, poza tym, bardzo miło się tam przebywa! Jedno, co zaczęło mnie zastanawiać - gdzie oni trzymają ubrania i całą resztę swoich rzeczy?! Meble nie wyglądały na zbyt pojemne... a koleżankę niemal za każdym razem widziałam w nowej kiecce! Ej! Cała tajemnica w tkwiła... właśnie w meblach! A dokładnie w tym, aby wybrać odpowiednie...!



Wybierz odpowiednie meble!


Bardzo często jest tak, że postanawiamy zrobić generalny remont, przemeblować i przearanżować wnętrze tak, by coś w mieszkaniu unowocześnić, usprawnić i zmienić. Poczuć powiew świeżości, odgruzować przestrzeń i poczuć się lepiej... Przeglądamy kolorowe magazyny, próbujemy czerpać inspiracje i pomysły na nowoczesne aranżacje wnętrz, następnie odwiedzamy salony meblowe i czar pryska... Te meble, które nam się najbardziej podobają, będą mało praktyczne, przez co na pewno się u nas nie sprawdzą lub po prostu, mają nie taki kolor. Te, które pomieszczą wszystko co trzeba, albo zagracą mieszkanie albo bardziej pasują do mieszkania naszej babci... A inne, tak skutecznie zniechęcą nas swoją ceną, że uciekniemy z krzykiem... ;)


...meble na wymiar!


Tymczasem... rozwiązanie jest na wyciągnięcie ręki! Dlaczego tak rzadko bierzemy pod uwagę pomoc specjalistów od aranżacji wnętrz? Skorzystanie z ich usług, to idealne rozwiązanie! Działająca w Krakowie firma Art-Styl, tworzy meble na wymiar do kuchni, salonu, sypialni, a nawet biura i oferuje kompleksowe usługi. Zamiast wybierać między funkcjonalnością, a wyglądem i ceną, gotowych mebli w salonach meblowych, zamów dokładnie takie, jakich potrzebujesz! Nie musisz godzić się na kompromis. Pamiętaj, że to Twoje mieszkanie i ważne, abyś czuł się w nim dobrze, aby ci się podobało i abyś był zadowolony. To decyzja na kolejne długie lata!

Firma Art-styl współpracuje z najlepszymi projektantami, posiadającymi wieloletnie doświadczenie, którzy wykonają dokładne pomiary i wysłuchają Twoich preferencji. Wykonają profesjonalny projekt i meble z dbałością o najmniejsze szczegóły. A jeśli tylko wyrazisz takie życzenie, dostarczą ci nawet do domu, dopasowany pod meble, sprzęt AGD pasujący do zabudowy! Urządzą Twoje mieszkanie, tak aby było praktycznie, funkcjonalnie i zgodnie z Twoim gustem. Wykonają nawet najbardziej finezyjne i niespotykane meble, jakie tylko sobie wymyślisz, a dodatkowo zadbają o to, aby jak najlepiej spełniały swoją funkcję! Oryginalny design sprawia, że mieszkania nabierają unikalnego wyrazu. Jeśli chcesz zaskoczyć i zachwycić swoich gości, nie zrobisz tego pospolitymi meblami, produkowanymi hurtowo! Takie meble wypełniają większość mieszkań i na nikim już nie robią wrażenia... Wyróżnij się z szarego tłumu i postaw na wyjątkowe meble o fantazyjnych kształtach i kolorach, z pomysłowymi ozdobnikami, które z pewnością wywrą na gościach niezapomniane wrażenie. Wyobraźnia nie zna granic! 

Zazwyczaj firmy, niechętnie przyjmują zlecenia na udziwnione, wymyślne projekty i starają się przekonywać klienta do prostszych rozwiązań... ponieważ nie są one proste do wykonania i łatwo jest się potknąć. Ludzie często się tym zniechęcają. Uznają, że wyobrażają sobie zbyt wiele, żadna firma nie podejmie się spełnienia ich oczekiwań, więc zrezygnowani decydują się na zwykłe, pospolite meble. Jeśli spotkacie się kiedyś z czymś takim, nie rezygnujcie ze swojego pomysłu, tylko zgłoście się do firmy Art-styl, która zawsze z wielką radością przyjmuje niecodzienne zlecenia, a wykonane przez nich meble posiadają maksymalnie indywidualny charakter.


Meble na wymiar idealne do skosów!


Mnie bardzo podobają się mieszkania dwupoziomowe. Zazwyczaj mieszczą się one na ostatnich piętrach budynku i na poddaszu, więc posiadają skosy... Ilekroć mówię, że decydując się na kupno, zapewne takiego mieszkania będę szukać, słyszę opinie, że takie pomieszczenia są bardzo kłopotliwe, bo ciężko dobrać do nich... meble! Zupełnie tego nie rozumiem! Dlaczego ludzie biorą zwykle pod uwagę tylko nijakie meble z salonów?! Kiedy wspomni się o meblach na zamówienie, pojawia się odpowiedź, że to drogie rozwiązanie... Tymczasem, niekoniecznie! Krakowska firma na atrakcyjny cennik, a wszelkie ceny ustalane są indywidualnie z klientem, tak aby obie strony były zadowolone! Mnie zawsze podobały się oryginalne rozwiązania robione na zamówienie i uważam, że warto zapłacić więcej, ale mieć meble funkcjonalne, dobrej jakości, które posłużą długie lata i znakomicie będą prezentować się w każdym wnętrzu, również na poddaszu! Pozwalają maksymalnie wykorzystać przestrzeń pod skosem, gdzie zwykłe meble się nie sprawdzają. Nawet do skosu, można wykonać doskonale dopasowaną szafę wnękową! Pod jednym warunkiem... że zgłosimy się do profesjonalnej firmy, która nie boi się wyzwań i z chęcią podejmie się najtrudniejszych zadań! ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest na wagę złota... :) Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...