sobota, 1 września 2012

PODSUMOWANIE SIERPNIA... :)




 Kochani!
No i nadszedł czas na podsumowanie sierpnia... :) Mam nieco gorszy wynik niż w zeszłym miesiącu, ale chyba jakoś to przeżyję :) Lato i urlop niekoniecznie sprzyjają czytaniu książek :) W zimne i deszczowe jesienne wieczory czyta mi się zdecydowanie lepiej :) 
Poza tym zabrakło mi też czasu na napisanie wszystkich recenzji, więc 3 zaległe pojawią się już niebawem.. :)







LICZBA KSIĄŻEK PRZECZYTANYCH W SIERPNIU - 11...
LICZBA KSIĄŻEK ZRECENZOWANYCH - 8...


1. "WAMPIRY WŚRÓD NAS." Constantinos -           220 stron RECENZJA
2. "I NIE BYŁO JUŻ NIKOGO" A. Christie -             236 stron RECENZJA
3. "KOLEKCJONER" J. Patterson -                            400 stron RECENZJA
4. "INTRUZ" S. Meyer -                                               568 stron - 109 przeczytane RECENZJA
5. "MIŁOŚĆ. MYŚLI ZEBRANE" P. Coelho -          128 stron RECENZJA
6. "ŻYCIE. MYŚLI ZEBRANE" P. Coelho -               126 stron RECENZJA
7. "RONALDO OBSESJA DOSKONAŁOŚCI" Luca Caioli - 304 strony RECENZJA
8. "WODA DLA SŁONI" S. Gruen -                           404 strony RECENZJA
9. "RUNY PRAKTYCZNE I SKUTECZNE" E. Kulejewska - 84 strony
10. "KOT ŚWIĘTY I PRZEKLĘTY" B. Balicka -       160 stron
11. "WYLICZANKA" J. Verdon -                                504 strony

CO RAZEM DAJE 2675 STRON...
średnio około 90 stron dziennie... 

Najlepiej wspominam "Wodę dla słoni"... :)
Najgorzej chyba "Intruza", ponieważ po przeczytaniu 100 stron odłożyłam książkę na bok i nie mogłam się zmusić do powrotu :)


W tym miesiącu zajrzeliście na mojego bloga 3.101 razy :)
Przybyło mi też kilku nowych obserwatorów z czego bardzo się cieszę :)

SERDECZNIE WAM WSZYSTKIM DZIĘKUJĘ! :)

28 komentarzy:

  1. U mnie byloby odwrotnie. Intruz bardzo mi sie podobal - "Woda dla sloni srednio :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i czekam na kolejne recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję serdecznie świetnego wyniku!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie bardzo dobry wynik:) Oby tak dalej!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne statystyki :) Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję moja droga wyników :)
    życzę Ci, aby nowy miesiąc był jeszcze bardziej owocny pod względem czytelniczym :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aż wstyd sie przyznac ale w sierpniu nie przeczytalam nic :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję dobrego wyniku :) Mi Intruz się podobał - daj mu szansę bo później się rozkręca i jest serio fajnie! :) Wody dla słoni nie czytałam, ale oglądałam (powinnam zrobić na odwrót, ale co tam ;D).

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje wyniku. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny wynik, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Całkiem niezła statystyka :) Życzę kolejnego owocnego miesiąca i wielu ciekawych książek :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo dobry wynik :) ale ja też muszę się pochwalić, że czytam coraz więcej. idą te deszczowe zimne dni, w których, jak wspomnialas, czyta się lepiej (o ile nie trzeba się uczyć :( ) więc głową do góry i cały czas do przodu!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wynik jest moim zdaniem świetny, tak trzymaj! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdecydowanie w te długie, jesienne wieczory się lepiej czyta. Gratuluję wyniku ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Intruz też mi nie przypasował..
    Za to wynik bardzo dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę koniecznie przeczytać "Wodę dla słoni" - gratuluję dobrego wyniku :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Po kilka z tych pozycji chętnie bym sięgnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładne podsumowanie!
    Mnie Intruz bardzo się podobał.

    OdpowiedzUsuń
  19. "Wodę dla słoni" również bardzo mi się spodobała. Gratuluję czytelniczo udanego miesiąca!!
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest na wagę złota... :) Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...