wtorek, 28 stycznia 2020

Skrzynia i stojak - na książki i czasopisma


Najczęściej leżą na stole, albo przemieszczają się z miejsca na miejsce i zaczynają walać po całym mieszkaniu. W moim przypadku, zawsze kończy się to w ten sam sposób - w końcu z nerwów wszystkie je wywalam! Taaaak. Gazety ;) 

A gdyby tak znaleźć fajny stojak? Klasyczny lub bardziej awangardowy, albo taki przypominający małe dzieło sztuki? Albo niebanalne pudełka, pojemniki, kosze i skrzynki? Takie też sprawdzą. Na pewno utrzymają ład i porządek i nie będą nikomu zawadzać. Co można wykorzystać!

Skrzynia po owocach

Pojemnik na gazety można zrobić samemu. Młotek, farba, śrubki w dłoń i do roboty :) Stara skrzynka na owoce może dostać drugie życie i całkiem fajnie się prezentować! Wymaga to trochę wolnego czasu i chyba też trochę umiejętności? Można też dokupić w sklepie 4 nóżki na kółkach i będzie jeż jeździć! Chociaż nie wiem czy u mnie by się to sprawdziło, bo mam panele na podłogach, więc pewnie byłoby głośno. 

Taka skrzynia z resztą nie tylko na gazetownik się nadaje, ale można z niej zrobić naprawdę mnóóóóóóstwo innych rzeczy! 

Stojak na ulotki reklamowe

Myśleliście, że stojaki na ulotki reklamowe, to tylko... stojaki na ulotki reklamowe?! :P Otóż nie! Dobra, ja też tak kiedyś myślałam, dopóki nie zobaczyłam takiego patentu, gdzieś w... przychodni? Sklepie? Nie pamiętam gdzie, ale pamiętam, że mi się spodobało! Fajnie i oryginalnie to wyglądało, a stojak był jeszcze ozdobiony lampeczkami! ;) 

Porozglądałam się trochę i można znaleźć firmy, które robią takie stojaki na ulotki reklamowe zupełnie spersonalizowane pod każdego klienta! Macie tam w linku markę Veraco, która robi na zamówienie. Projekty można konfigurować na wiele sposobów i dostosować pod siebie! Może więc to być stojak wielkości na A4, na A5, czy jakikolwiek inny! W standardowych formatach i nietypowych, według podanych wymiarów. Ilość półeczek, kieszonek, też można sobie samemu wybrać... I w ten sposób, zupełnie niepozorny stojaczek, może stać się fajnym elementem dekoracyjnym w mieszkaniu! 

Mogę Wam zaprezentować tylko skrzynię w drugim życiu, na fotce zapożyczonej ze strony. A stojaka na ulotki niestety nie, bo cholera nie pomyślałam o tym, żeby pstryknąć mu fotkę! 

https://www.dlanastolatek.pl/diy-skrzynki-po-owocach/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest na wagę złota... :) Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...