niedziela, 1 maja 2016

"Bądź Fit" - Ola Żelazo

Gatunek: PORADNIK
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 288
Oprawa: miękka

Dostępność: PASCAL
Wydawnictwo: PASCAL



Jakiś czas temu pisałam o moich początkach w klubie sportowym - "Nie chcę wyglądać jak Schwarzenegger!" - czyli kobieta w siłowni... Możecie tam przeczytać o moim pierwszym dniu w klubie sportowym, oraz zapoznać się z najważniejszymi informacjami jakie przekazał mi trener. Tak, ja mam o tyle dobrze, że w moim klubie fitness pracują trenerzy, którzy kochają swoją pracę i chętnie pomagają, oraz chętnie dzielą się swoją cenną wiedzą. Jednak zdaję sobie sprawę, że nie wszędzie tak jest, a na wynajęcie trenera personalnego nie każdego stać, gdyż jest to dość droga inwestycja. Tu z pomocą przybywa książka "Bądź FIT"...


Ola Żelazo to tytułowana instruktorka fitnessu, kulturystyki, pilates, obecnie specjalizuje się jeszcze w zakresie jogi. Ukończyła Uniwersytet Warszawski oraz Polską Akademię Sportu. Jest zagorzałą fanką zdrowego trybu życia, wszelakiej aktywności fizycznej oraz zdrowego odżywiania, a swoją cenną wiedzą i wieloletnim doświadczeniem dzieli się w na łamach swojej najnowszej publikacji "Bądź Fit". 

Jeśli chcesz zacząć swoją przygodę ze sportem, jeśli chcesz zdrowo schudnąć, poprawić swoją kondycję i zdrowie, ale nie wiesz jak to zrobić, ani od czego zacząć, ta książka jest właśnie dla ciebie. Pani Żelazo wprowadzi cię w świat fitnessu, po kolei zdradzając najważniejsze informacje. Pomoże Ci wyeliminować złe nawyki, przeszkadzające w utrzymaniu smukłej sylwetki. Pomoże ci określić twój cel, oraz zmotywuje do jego osiągnięcia. Z jej pomocą określisz typ twojej sylwetki, jej charakterystykę, oraz najlepszy i najprostszy sposób do zredukowania jej mankamentów. Poznasz zasady zdrowego odżywiania oraz mnóstwo ćwiczeń, by ujędrnić wszystkie partie ciała, poprawić kondycję oraz gibkość. Jak pozbyć się cellulitu? Jak ułożyć lekkie menu? Co jeść by cieszyć się znikającymi kilogramami? Jak pozbyć się oponki z brzucha? Odpowiedzi na te, oraz mnóstwo innych pytań znajdziesz w tej książce. Książce, która jest nieoceniona w przypadku osób początkujących, jak i bardzo pomocna dla zaawansowanych.

Ogromnym plusem jest to, że autorka przedstawia ponad 200 różnorodnych ćwiczeń, które bez problemu można wykonać w domu. Nie będą potrzebne wizyty na siłowni, jeśli nie masz na nie czasu, ani ochoty. Możesz je wykonać w swoim salonie lub ogrodzie w wolnej chwili... dzięki fotografiom oraz szczegółowym opisom do każdego ćwiczenia, nie będziesz miała problemu z jego wykonaniem. Ponadto dzięki tej książce nauczysz się komponować zdrowe niskokaloryczne posiłki, bazując na sezonowych produktach. Znajdziesz tu ponad 60 przepisów na smaczne, pożywne dania.

Ja jestem miłośniczką siłowni. Uwielbiam to uczucie kiedy zmęczona i ledwo żywa, po ćwiczeniach siłowych wlokę się do domu. Od kiedy regularnie ćwiczę i zdrowo się odżywiam, widzę i czuję diametralną różnicę, dotyczy ona głownie mojego samopoczucia. Ciebie również namawiam do aktywności fizycznej! Wiem, że nie masz czasu... wiem, że pracujesz zawodowo, masz męża, dzieci, dom na głowie... wiem, bo ja również! :) Mimo to mam jeszcze czas dla siebie, umiem wygospodarować go w natłoku tysiąca obowiązków, a moja doba, tak samo jak twoja ma tylko 24 godziny! Jestem dumna, że robię coś dla siebie! Jestem dumna, że nie siedzę bezczynnie na kanapie i nie narzekam, że nie wyglądam tak jakbym chciała. Robię coś, by osiągnąć swoje cele. Ciebie również namawiam - rusz się! Ćwicz! Zdrowo się odżywiaj! A na początek sięgnij po książkę pani Oli Żelazo, która krok po kroku wprowadzi cię w świat aktywności fizycznej!

Książkę otrzymałam dzięki uprzejmości wydawnictwa Pascal!
Serdecznie dziękuję!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest na wagę złota... :) Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...